onsdag, mai 04, 2005

Mac, Palm, PocketPC og telefon suger

Mac, Palm, PocketPC og telefon suger

Går du i tanker om å kjøpe noe av det som er avbildet her, med tanke
på å bruke kalenderen i OS X i macen, for så synkronisere med
telefonen, Palmen eller PocketPCn? Glem det. Jeg gjentar: GLEM DET!!
Pr dags dato er det ingen mulighet til å synkronisere dette på noen
effektiv måte. Jeg har i laaaaaaange tider forsøkt å få dette til å
spille sammen, men foreløpig er det ikke mulig. Det vil si; det er
mulig, hvis du tar tiden til hjelp. Jeg har klart å synkronisere mellom
macen, palmen og telefonen på under fem timer....(også her skal jeg
gjenta: FEM - 5 - TIMER!!!) Dette er selvsagt helt uaktuelt i praksis.
Jeg har også forsøkt å synkronisere med PocketPC, og kommet ned i rundt
30 minutter, om det i det hele tatt lar seg gjøre. Dette er med andre
ord ikke noe å satse på. Trenger du en kalender i lomma er FILOFAX
fortsatt det beste alternativet. Macen har imidlertid en bra kalender
og en bra addressebok, bare synd de ikke er sammen i ET program, men du
verden - det virker. Dog IKKE SAMMEN MED EKSTERNE enheter. Glem tanken
på å synkronisere noen av disse produktene med macen. Rett og slett;
GLEM DET! PocketPCn synkroniserer imidlertid mot min PC på noen
sekunder.... MÅ du ha en bærbare miniPC med kalender som skal synke mot
din PC eller MAC er dessverre valget enkelt. PC. Jeg trodde aldri jeg
skulle si dette, men sannheten må fram. Den dagen macen klarer å
synkronisere PocketPC, Palm og telefon på noen øyeblikk skal jeg bli
den første til å anbefale dette, men med dagens løsninger er dette ikke
mulig. APPLE!! HALLO!! LES DETTE!

Ingen kommentarer: