onsdag, august 18, 2010

Tidsreise....

Det er faktisk mulig å reise i tid. I dag klarte jeg å komme i gang med denne telefonen, via den gamle og glemte sikkerhetskoden og tok dermed i brukk telefonen som jeg hadde for utrolig mange år siden. Årsaken er at min, fram til i sommer, glitrende gode telefon, tok kvelden. Da var det først et par lånetelefoner av ymse slag i noen uker. Men nå er det den klassiske og smått ledgendariske Nokia 6310i som er tatt i bruk. Med slim-batteri. Såklart. Min Nokia n95, er levert inn til sjekk, men tror tiden er inne til å foreta bytte. Trenger derfor råd til vurdering av to-tre alternativer. Har sett på Samsung wave, men lurer på om jeg har lyst på iPhone4. Eller en Android av noe slag. Hva skal jeg velge. Må ha bra kamera, wifi, kunne lage wifisone, batterikapasitet, sende ftp, e-post, gps som virker, støtsikker, vanntett, skuddsikker, internett, ta oppvasken og jeg må kunne ringe med den. Noen tips?

Ingen kommentarer: