søndag, februar 27, 2011

Hopp i det...


Var på min første jobb i VM-arenaen. Det var kjendiser og kongelige, men også noe sport på programmet. Et stort arrangement, og fulle t-baner. Fikk imidlertid skyss med en tom buss til arenaen på formiddagen og fikk de bildene jeg skulle ha på langrennstadioen. Petter Northug var selvsagt i perlehumør etter seieren. Gratulerer. Etterpå var det skihopping i Midstubakken, og på vei derfra snudde jeg meg og tok dagens siste bilde. Lurte på om jeg fikk noe kult bilde fra denne vinkelen, og jaggu traff ikke hopperen på rett sted. Flaks vil noen kalle det....
Tips til andre som fotograferer. Ta flere bilder, gjerne fra andre steder enn der alle andre står. Og se gjerne bak deg om det er et kult bilde der. Du kan bli overrasket.
EOS 7D med 28-300, 800iso, 1/500 på f7.0.

Ingen kommentarer: