søndag, juni 22, 2008

Magefyll i ørska


Etter lang dag, og mye shopping, ble det til en tur innom MacDonalds på Alansenteret rett før stengetid. MacDonalds er som kjent ikke akkurat min favorittrestaurant, og er heller ikke inne på topp ti tusen-lista over favorittrestauranter. Men magefyll er det. Det tar lang tid å få maten her, og det er ikke fantastisk service, men nå kommer en merkelig tilståelse. Jeg aner ikke hva jeg spiste, men det var ikke direkte vondt! For ordens skyld gjentar jeg denne setningen; det var ikke direkte vondt. Et merkelig utsagn til å komme fra meg, men nå er det offentlig, og det kan aldri trekkes tilbake. Jeg har altså vært på MacDonalds, og spist noe som IKKE er direkte vondt! Men EN ting har de på denne kjeden som er rett og slett godt. Kanelsmultring.... Resten er crap.

1 kommentar:

Ken Hansen sa...

På Max' derimot, der er det meste godt. Jeg sier det meste fordi jeg ikke har smakt på alt ennå...