tirsdag, september 21, 2010

Gikk på en smell


Hentet fram sykkelen i dag og satte kursen innover Østmarka., på gjørmete stier. Egentlig var det satt av hviledag i dag, etter to harde økter i går, men det gikk over. Sykling i skogen var som i gamle dager. Moro. Turen ble lenger og etter noen kilometer i lysløype kom jeg på nope en kollega frotalge forleden. Østsiden av Nøklevann er flatt og fint. I full fart nedover bakken mot nevnte vann ble det tatt en rask avgjørelse og jeg svingte til høyre og raste bortover veien. Deretter en sinnsyk bakke. Oppover. Fy fa..., men det var bare å tråkke til. Forresten holder de på med å filme "hodejegerne" borti bakken der. Turen videre mot Rustadsaga og Sarabråten. Bikkja holdt godt tempo hele veien. Skulle hatt kondisjonen til å holde følge med den gitt. Lurer på om Northug klarer å løpe i senk en irsk setter? Tenkte litt på om jeg fortsatt gleder meg til snøen kommer. Svaret er ja.
Fotostopp etter bakken ned fra Sarabråten. Hvilket kamera hadde jeg med? Joda. Nokia N95 var akkurat her det beste kameraet. Det var også det eneste. Som alltid er det beste kameraet det du har med deg.

Ingen kommentarer: