torsdag, august 09, 2007

Dagen for smil....


IMG_8101.jpg
Originally uploaded by hansen oslo.

Joda, det er faktisk sol og sommer og smil hele dagen her i Portugal. Det er endel mennesker ved bassenget her, men det er relativt rolig og sindig stemning her. Lite folk i bassenget på en gang, og kort vei til leiligheten. Og sannelig smiler verden til meg også. Humøret fikk seg en boost da sms-melding om at kameraet mitt(eos mkIII) er ferdig reparert i dag. FIRE UKER og to dager etter at det ble levert inn, og to uker etter at det var nytt..., med en mystisk feil som de ikke klarte å finne ut av. Velvel, sånn går no dagan! Ellers ble jeg bombet av ei dame fra nordnorge i dag. Jeg ante fred og ingen fare, og svømte rolig som ei flyndre langs bunnen av bassenget da jeg ble truffet av noe som føltes som en synkemine. Jeg forsøkte rolig å holde meg langs bunnen, men denne personen fortsatte febrilsk å senke meg permanent med spark i hodet og rygg. Etterhvert kom jeg meg unna angrepet og kunne stige rolig mot overflaten for observasjon av fienden. Der var det en dame som i sjokk fortalte at hun var blitt kastet uti, og at hun hadde truffet noen på bunnen, for deretter febrilsk forsøkt å fiske opp denne personen(meg) med føttene....(hallo?). Resultatet var gjentagende spark i hodet mitt...

Ingen kommentarer: