fredag, oktober 19, 2007

Skadet tå

Jeg var litt uheldig i dag, fikk skadet høyre stortå. Skaden oppsto etter et bjørneangrep eller noe. Sikkert noe farlig. Så etter et avansert taekwondo-spark var jeg uskadeligjort for lang tid. Nå blir det gips og smertestillende i seks - 6 - uker! SEKS UKER!!! Jeg har ligget på sofaen i seks timer, og skjønner ikke hvordan jeg skal klare dette i seks uker. Skal forsøke å holde verden oppdatert.....(skrivefeil etter slurv i kraftig smertestillende åndsfravær er korrigert. Takk)

2 kommentarer:

Steinar Dromnes sa...

Automat, nå er det automatgir som gjelder

Anonym sa...

Jeg regner med at du fredag kveld klokken 19.52, da innlegget ble skrevet, var på tunge smertestillende, da det ikke ligner deg å ha to skrivefeil i to setninger etter hverandre. Bjørneangre? Betyr det å angre noe grønnjævlig?
Er det "sikker noe farlig"?
He he...
God bedring med bjørneangeren!