mandag, november 05, 2007

Antakelig 25 dager igjen

I morgen er det tid for å ta stingene. Novafilen skal kappes og fjernes fra sårflaten, mens dexonsuturen skal absorberes over tid og blir ikke fjernet. Vi håper alle at kantlinjene ligger fint og at det ikke setter seg noe infeksjon, men dette tror jeg skal gå bra. Tablettmessig har jeg fått mitt, tror jeg. Scotchcasten blir klippet av vil jeg tro, ellers er det ganske vanlig å bruke sirkelsag(gipskutter) med vibrerende blad til dette. Ellers fant jeg dette sitat "Ikke putt noe på innsiden av gipsen, og ikke bruk strikkepinner eller liknende til klø, da dette kan forårsake sår i den nå skjørere huden under gipsen. Talkum, pudder eller lotion har heller ingenting å gjøre under en gips". Hallo? Har den som har skrevet dette tøvet hatt på gips? Klart du må finne en løsning på kløproblemet, og strikkepinner, meterstokk, ståltråd og sugerør kan brukes. Det er ca 25 dager igjen til gipsen og krykkene kastes for denne gang.

Ingen kommentarer: