tirsdag, april 01, 2008

Pensjonist

Det er med stor glede og med stort patos jeg i dag opplyser at jeg går av med pensjon. Vinnerlykken på travbanen har endelig vist seg fra sin beste side. Jeg har ringt banken og bedt de rydde plass på kontoen. Det er således på tide å avslutte min yrkesaktive karriere og bli tippemillionær på heltid. Samtidig vil denne bloggen avsluttes med et brak. For de av Dere som eventuellt er innom her, skriv gjerne en avslutningshilsen.

Update: Mitt forsøk på en 1. aprilspøk er herved avsluttet. Hadde dette vært virkelig hadde ingen hørt om det....og jeg ville vært gjeldfri.

Blogged with the Flock Browser

2 kommentarer:

Ken Hansen sa...

Gratulerer.

Helge Olav Helgsen sa...

Gratulerer da! Får håpe travbanen ikke har lurt deg i dag da. Det er dagen for deg...