torsdag, mai 01, 2008

Badesesongen er innledet



Vel...tittelen på innlegget her vel ikke akkurat selvforklarende i denne sammenheng. Etter en tur i skogen i dag, med tilhørende besøk uten kaffe hos en nabo oppi gata, oppdaget jeg da jeg skulle gå fra denne naboen og hjem, at min mobiltelefon var borte... Jeg konkluderte raskt med at den måtte ligge hjemme, hvilket den ikke gjorde. Det var omtrent på dette tidspunktet jeg husket at jeg hadde med telefonen ut i skogen. Det ble raskt funnet fram skotøy og rask fremrykning i tilnærmet samme spor som turen en time tidligere hadde gått. Telefonen min ble funnet badende i en liten bekk. Den harket fram ringelyder i neddykket tilstand, og skjermen blinket friskt. Det ble iverksatt livredning og gjennopplivning. Det er foreløpig uklart om telefonen står dette over. Den ligger np til tørk på peisen. Resultatet av redningsforsøket vil avgjøre om jeg går til innkjøp av en ny telefon.

1 kommentar:

Ken Hansen sa...

Ojdå. Håper det går bra med den...