torsdag, november 06, 2008

Fantastisk 3D-teknologi

....men jeg er ikke velkommen til å prøve dette. Av den årsak at jeg er macbruker. Vel, jeg bruker mac for å få tingene gjort. I tillegg har jeg også en PC som brukes til spill, og annet som ikke krever snev av stabilitet, og som ikke er virksomhetskritisk. Da får jeg heller vente til dette spiller mot min mac. Til Dere som kan se hvordan Sesams fotorealistisk 3D-utgave av Oslo ser ut; lykke til. Om dette blir omtalt når vi macbrukere kan prøve, gjenstår å se. Da kommer jeg evt tilbake med test om jeg husker det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Dersom du får prøve vil du se at de måtte demontere monolitten i frognerparken, den er borte.

Anonym sa...

Tja du går vel ikke glipp av så mye, det ser ut som foto grøt. sjekk heller denne linken:http://www.glasgow.gov.uk/en/Business/Planning_Development/Heritage_design/viewtheurbanmodel.htm de har hatt 3d visning av byen i over 1 år.

Anonym sa...

@Anonym #2: Skjønner du har jobbet som kommuneingeniør i Glasgow. Fint for deg. Traurig greie dog. Og vi andre må fortsette å rydde på maskinene våre etter den noe krøkkete programvaren du promoterte.