lørdag, november 08, 2008

Photoshelter vs.......nothing

En kort stund har jeg sett på forskjellige alternativer for lagring av bilder. Etter litt fram og tilbake har jeg landet på photoshelter som mitt alternativ. Jeg har med andre ord kjøpt plass hos Photoshelter, og skal etterhvert lagre masse bilder her. Trygt og godt. Photoshelter virker rimelig solid, mange andre kjente fotografer bruker det. Og det er plass til mange bilder. Dessuten kan jeg lage egne gallerier som kan vises på en egen nettside hos photoshelter, eller bildene kan vises i en annen nettside, for den som har det. Jeg har en nettside basert på Mamut, enn så lenge.

1 kommentar:

Helge Olav Helgsen sa...

Det beste er å drifte løsningen selv eller sette den ut til noen som er solide og tar noe ansvar for løsningen mener nå jeg :)