onsdag, november 25, 2009

Imponerende av Telenor


Det hender at jeg trenger assistanse av sambandsteknisk art. Det var tillfellet i dag. Vanlig prosedyre er da å ringe telenor kundeservice, vente i kø og få en kundekonsulent på tråden. Som ikke skjønner hva jeg snakker om, før han/hun setter meg over til en datadesk eller noe. Da har det gjerne gått 10-15 minutter eller mer. Etter Twitters inntog har dette endret seg. Dramatisk. Jeg sendte ut følgende tweet kl 16.53:

#telenormobil. Hvordan få mobilkontorusbsticken til å virke under Snow Leopard? Minnes å ha lest noe om det et sted....

Deretter fortsatte arbeidet ufortrødent videre. Så plutselig kom følgende svar fra Telenor Service, kl 16.58:

@pix2wrld Last ned nyeste versjon av Mobilt Bredbånd for OS X her: http://bit.ly/119qTB (husk å avinstallere den gamle først)

Det tok fem minutter. ALDRI tidligere har jeg fått så god service fra Telenor. Twitter har kommet for å bli, og har igjen vist seg som et verktøy som bør følge enhver digital verktøykasse.

Ingen kommentarer: