lørdag, mars 20, 2010

Mobilbilde


Dagens ryddesjau er over. Har tømt mobilen for bilder igjen, og kom over dette solnedgangbildet som jeg synes er ganske fint. Hvordan kunne jeg ta bildet med mobilen i et fly? Jeg fant plutselig et menyvalg som kort forklart gjør at mobilen står på, men at senderen er av. Kort sagt kan ikke telefonen brukes som telefon, men kameraet og kalender osv kan brukse. Ganske kul funksjon som var nyttig i dette tilfellet. Her kommer et tips om hvordan DU kan ta bedre bilder: Ta flere bilder! Digitale bilder er gratis, lagring er nesten gratis, det er bare å kjøre på. Ta bilder av alt. Hele tiden. Og husk backup. Min forrige mobiltelefon, med over 2000 bilder, ble stjålet i Mexico. Ikke så nøye med telefonen, men utrolig irriterende med tapet av bildene. Nå tar jeg backup.

Ingen kommentarer: