søndag, februar 10, 2008

Indisk juvel

Dagens siste måltid ble inntatt hos gode venner i Oslos beste indiske restaurant. Jeg valgte i dag en Tandoori Sangam, som er et utvalg av forskjellige tandoribiter. Utrolig godt. Det er ikke første gang jeg er her og spiser, og det blir heller ikke siste. Om det er noen som leser dette, og som føler seg truffet, skal jeg overbringe hilsen. Til dere andre som leser dette, og ennå ikke har vært her og spist. Tiden er inne. Maten er god, og de har selvsagt Coca Cola fra glassflaske. Men før maten var det skitur til Mariholtet, i dag også. Det er sykt dårlig preparert løype fra Haugerud og innover. Skogvesenets løypemannskaper, eller hvem som har ansvaret, har ikke vist seg i dette området i vinter, og det er mildt sagt irriterende.

1 kommentar:

Svein og Kiss sa...

Jeg tror kanskje vi har vært der, og jeg er helt enig i det du har skrevet. Neste gang du/dere drar dit, må dere hilse fra Thailand...