mandag, februar 18, 2008

Snobbete? Jeg?

"Mac-brukere er snobbete"

I en video oppsummerer nettstedet TheStreet.com Mac-brukere som snobbete. Konklusjonen baserer seg på en markedsundersøkelse gjort av analyseselskapet Mindset Media. Analysen avdekker en rekke punkter som nok noen Mac-brukere kan kjenne seg igjen i.

I følge undersøkelsen gjennomført av Mindset Media er Mac-brukere ofte:

-perfeksjonister
-brukere av tannblekingsprodukter
-kjører stasjonsvogn
-brukere av betalingstjenester for musikk
-brukere av bærbare datamaskiner
-kunder hos Starbucks
-interesserte i "grønne" produkter og miljøet
-eiere av en hybridbil
-kjøpere av minst fem par joggesko i året


Dette står å lese på mac1.no, og jeg spør meg: -er jeg snobbete? Dessverre kan jeg ikke svare på det selv, om noe føler for å legge inn en kommentar, kjør på. Men jeg kan opplyse om at jeg kjører stasjonsvogn, bruker betalingstjeneste for musikk(utrolig nok...!), bruker bærbar datamaskin(selvsagt!), kaffe hos Starbucks? Ja!, interessert i grønne produkter....jeg har grønn plen, eier ikke hybridbil(ennå) og kjøper i allefall ikke fem par (jogge-)sko i året. Jeg tror nok ikke jeg oppfattes som snobbete....

Ingen kommentarer: