fredag, mai 21, 2010

Vanskelige valg....

Jeg har gledet meg lenge til årets sommersamlig i Mudo. Mange spennende trenigner, og jeg treffer mange jeg kun møter et par ganger i året. Trene med andre og få nye impulser gjør mye med motivasjonen. Det er nye momenter å ta med inn i egne klasser. Dette er en helg jeg setter mye inn på å få gjennomført. Men i år blir det litt anderledes. Valget var ikke lett, men det er tatt. Jeg skal til Stockholm og ta bilder i et større bryllup. En kronprinsesse skal giftes, og jeg tar bildene. Det kommer til å bli kaostjeneste tror jeg, og mye taler for at det blir hektiske dager. Sannsynligvis blir det noen andre fotografer også. Trolig rekker jeg imidlertid å være med på noen avsluttende treninger søndagen. Har tidlig flight til Oslo. Håpet er passe fint vær....

Ingen kommentarer: