mandag, desember 29, 2008

Krig og fred og sånn....

Kristenfundamentalistenes utvalgte gudefolk angriper igjen. Israel, terrornasjonen Jostein Gaarder (og jeg tilføyer for egen regning: stadig flere) ikke lenger anerkjenner, i en kronikk i Aftenposten. En glitrende kronikk, rett nok noen år gammel, men enda mer aktuell. Israel, som dreper uskyldige barn. Og skryter av at det god presisjon i angrepene, i følge VG: "Bare i løpet av angrepene tidlig mandag morgen ble seks barn drept. Fra israelsk hold fremheves det likevel at angrepene har blitt utført med god presisjon".

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fint du er engasjert :) Jeg prøvde forgjeves å finne en post der du skriver om hvor forferelig det er at islamister kaster syre i ansiktet på jenter som skal på skole, men du kan sikkert hjelpe meg å finne det? Du kan sikkert fortelle litt om de 100vis a raketter som har drept isrealere og tilogmed de to palestinske jentebarna som ble drept fordi raketten falt ned før den rakk frem til israelsk bosetning? Jeg mener palestinere er vel mennesker de også så når de ser at rakettene ikke er presise nok, så tenker de seg om to ganger før de skyter flere??

Jeg venter også spent på et dirrende harmfullt innlegg om alle de 1000 på fattige muslimske barn som er sprengt i fillebiter av hamas-støttende islamister i irak, iran, pakistan, palestina, israel etc?

Hilsen en "beundrer"