onsdag, februar 24, 2010

God natt


Deilig å ligge i gapahuk med denne utsikten? Jeg vil tro det, men ikke i kveld. På vei ned i dalen måtte jeg bare ta et bilde. Jeg hadde ikke stativ med, men brukte en kantstein på veie, og en jakke som underlag. Det var åpenbart ikke opptimalt, samt at jeg burde hatt en større vidvinkel. Men jeg har laget en kladd, og vet at neste gang...eller i allefall, en annen gang, skal jeg stoppe og ta et bedre bilde. Bildet er tatt med EOS 7D, omtrent kl 20 på kvelden. Tidspunktet for lengre fotostopp var imidlertid litt vanskelig. Det nærmet seg storslalommedaljer, skicrossmedalje og ikke minst curlingkamp mellom Norge og Storbritania. Det er enkelte ting man bare forsøker å rekke. Nå skal maskinen få stå i fred og importere video som skal redigeres ferdig i løpet av et par uker. Det blir tida og veien, og jeg ønsker meg med dette riktig god tur....

Ingen kommentarer: