torsdag, februar 18, 2010

Se mot stjernene


Var på kaffebesøk hos en nabo forleden, og demonstrerte og forklarte litt fototeknikk. Hvordan blender og lukker henger sammen, valg av optikk, bruk av stativ osv. I den anledning tok jeg dette bildet. Et fly på vei til Gardermoen passerer over vårt boområde. Jeg la i farta ikke merke til den lille detaljen jeg har ringet rundt, før jeg så på min mac. Nå lurer jeg veldig på hva det er. For de som jobber med verdensrommet har jeg noen detaljer om bildet. Det er tatt i sør-vestlig retning, klokka er omtrent 20:27, det er 13. februar, og det er tatt fra Lutvann i Oslo. Kan du svare på dette, eller om du kjenner noen som kan, legg gjerne igjen svaret i en kommentar. Jeg har lurt på om det er en lysrefleks, men finner ikke noen inngående lyskilde som passer med dette. Bildet er ikke beskjært.

Ingen kommentarer: